Wymiana i zwrot

Wierzymy, że nasze produkty są najlepszej jakości i na pewno przypadną Ci do gustu. Jeśli jednak z jakiś przyczyn tak by się nie stało to nieużywany produkt może zostać zwrócony lub wymieniony. Poniższa tabelka pozwoli ci szybko dowiedzieć się w jakich okolicznościach możesz dokonać zwrotu lub wymiany.

 

Powód Wymiana      Zwrot

niepoprawny kolor

X

      V

niepoprawny rozmiar

X      V

uszkodzenie fabryczne

nie wynikające z transportu

V      X

 

W jaki sposób dokonać zwrotu? To tylko kilka prostych kroków:

1. Poinformuj nas o chęci zwrócenia towaru na info@all4gastro.pl

2. Wyślij do nas towar na adres:

ALL4GASTRO

ul. Cypryjska 95

02-761 Warszawa

3. Pamiętaj by do zawracanego towaru dodać dowód zakupu (fakturę) oraz formularz zwrotu towaru który znajdziesz tutaj - link.

 

FAQ

1. Jaki towar podlega zwrotowi/wymianie?

Przede wszystkim towar nieuszkodzony i nie noszący śladów użytkowania, znajdujący się w oryginalnym opakowaniu.

 

2. Ile mam czasu na zwrot towaru?

14 dni liczone od daty wystawionej na dokumencie sprzedaży.

 

3. Po jakim czasie zwrot znajdzie się na moim koncie?

Przelew należności za zawrócony towar pojawi się na Twoim koncie w ciągu 30 dni od daty zwrócenia towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl