Krok 1 - Wybór produktów
- aby znaleźć odpowiedni produkt przejrzyj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki,
- po kliknięciu w nazwę lub zdjęcie produktu zostaniesz przekierowany na kartę z dokładnym opisem,
- pamiętaj, że tylko zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka”
- po dodaniu produktu do koszyka zostaniesz automatycznie przekierowany/a do strony koszyka,
- jeżeli chcesz kontynuować zakupy wybierz ponownie interesującą Cię kategorię lub kliknij w logo, aby rozpocząć od strony głównej,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz listę oraz ilość wybranych przez Ciebie produktów,
- jeśli chcesz zmienić ilość danego produktu, zmień wartość w kolumnie ilość
i kliknij na "przelicz", aby odświeżyć zawartość koszyka, - klikając na ikonę „X” przy danym produkcie usuniesz go z koszyka,
- z listy poniżej produktów wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- następnie wypełnij formularz z danymi teleadresowymi,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
- na adres e-mail wpisany w formularzu zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia. Jeżeli wiadomość nie pojawi się w skrzynce odbiorczej w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia sprawdź folder pocztowy SPAM,
- po potwierdzeniu Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień, zapraszamy do rejestracji.
Jeśli masz jakieś pytania, problemy lub wątpliwości skontaktuj się z nami - PRZEJDŹ DO KONTAKTU