Bezpieczne zakupy

Wiarygodna firma

 

Szyfrowane bezpieczne połączenie

 

Zwrot bez podania przyczyny

  

Wystawiamy Faktury VAT

Znajdź nas...
 

 

Płatność kartą

W sklepie stacjonarnym zapłacisz kartą

Karty

Czas i koszty dostawy

  

  Płatność   Koszt wysyłki  

Szacowany czas

dostawy

  Darmowa dostawa

przelew


pobranie

   

19 zł
22 zł
    do 2 dni roboczych
do 2 dni roboczych
    od 500 zł
-
               
  przelew   9,90 zł   do 3 dni roboczych   -
               
  przelew

płatność przy

odbiorze

  0 zł   1 dzień roboczy   od 1 zł

 

INFORMACJE DODATKOWE

· Uprzejmie informujemy, że maksymalna kwota zakupów wysyłanych za pobraniem to 2500 zł.

· Kwota 19 zł za dostawę kurierską obowiązuje przesyłki do 30 kg.

· Maksymalna waga przesyłki Paczkomatem InPost to 25 kg.

 

FAQ

1. Co zrobić gdy kurier dostarcza mi uszkodzoną przesyłkę?

Przede wszystkim prosimy nie podpisywać odbioru przesyłki. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania (kartonu) należy przy kurierze otworzyć przesyłkę i sprawdzić jej zawartość, jeśli:

  • żaden produkt nie uległ uszkodzeniu - spokojnie podpisujemy odbiór przesyłki
  • któryś z produktów jest uszkodzony - informujemy o tym kuriera i spisujemy PROTOKÓŁ STRATY 

 

2. W jakich godzinach mogę odebrać towar osobiście?

Pracujemy w godzinach 9:00-16:30 i w takich godzinach można odebrać zamówiony towar, prosimy jednak poczekać na mail potwierdzający gotowość towaru do odbioru bądź skontaktować się z nami telefonicznie.

 

3. Pod jakim adresem mogę odebrać towar osobiście?

Towar odbierać można pod adresem:
Cypryjska 95
02-761 Warszawa

po uprzednim kontakcie telefonicznym.

 

4. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Jak najbardziej! W takim wypadku wysyłka paczki odbywa się na zasadach indywidualnych. Jeśli chcesz by Twoje zamówienie wysłane zostało poza granice Polski skontaktuj się z nami pod info@all4gastro.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl